10 клас Профільний ІКТ

Перелік програмного забезпечення, необхідного для навчання:
  • операційна система з графічним інтерфейсом - Windows7;
  • текстовий процесор - MS Word;
  • веб-браузер для роботи в мережі Інтеренет - Internet Explorer, Mozila Firefox, Opera, Google Chrome;
  • програма для обміну миттєвими повідомленнями - Skype;
  • програма для роботи з електронною поштою - Outlook Express;
  • засіб для розробки комп'ютерних презентацій - MS PowerPoint;
  • засіб для обробки аудіо- та відеоданих і розробки мультимедійних презентацій - Movie Maker;
  • растровий графічний редактор - Photoshop CS3;
  • векторний графічний редактор - CorelDraw X4;
  • засіб для створення комп'ютерних публікацій - MS Publisher.

Розділ І. Служби Інтернету (4 год)
Тема 1. Електронна пошта (2 год)
Урок 1.  Електронна пошта.Електронне листування через веб-інтерфейс.
Урок 2. Поштовий клієнт.
Тема 2. Інтерактивне спілкування (2 год)
Урок 3.  Служби обміну миттєвими повідомленнями.
Урок 4.  Форуми, чати, спілкування на форумах і в чатах.

Розділ ІІ. Комп’ютерна графіка (16 год)
Тема 1. Растрова графіка  (8 год)
Урок 5. Середовище растрового графічного редактора.
Урок 6.   Практична робота № 1 «Основні прийоми роботи в середовищі растрового графічного редактора»
Урок 7.   
Виділення областей на зображеннях.
Практична робота № 2 «Виділення областей та їхня обробка».
Урок 8. Створення колажів. Робота з шарами на зображеннях. Практична робота № 3 «Обробка багатошарових зображень, створення колажів.»
Урок 9. Креслення і зафарбування. Практична робота № 4 "Малювання й фарбування"
Урок 10.
Коректування тону, керування кольоровим балансом, яскравістю, насиченістю і відтінками кольору.
Практична робота  №5 "Коректування кольору й тону".
Урок 11. Рештування, усунення дефектів, освітлення й затемнення фрагментів, підвищення різкозті. Практична робота № 6 "Обробка цифрових фотографій"
Урок 12. Створення колажів.
Тема 2. Векторна графіка (8 год)
Урок 13. Середовище векторного графічного редактора, відкриття й збереження зображень, інструменти малювання, малювання геометричних фігур.
Урок 14. Практична робота № 7 "Створення найпростіших малюнків"
Урок 15. Операції з об’єктами, зафарбування об’єктів, керування заливками.
Практична робота № 8 “Зафарбування об’єктів”.
Урок 16. Створення рисунків з кривих ліній і ламаних. Практична робота № 9 "Використання кривих і ламаних ліній"
Урок 17.
Впорядкування, вирівнювання й об’єднання об’єктів.
Практична робота № 10 “Впорядкування й групування об’єктів”.
Урок 18. Застосування до об’єктів візуальних ефектів.
Урок 19. Додавання до малюнків тексту і його форматування. Практична робота № 12 "Робота з текстом у графічних зображеннях".
Урок 20. Створення вітальної листівки.

Розділ ІІІ. «Текстовий процесор», 16 годин
Тема 1. Вбудовані об’єкти в текстових документах (8 год)
Урок 21.  Створення нумерованих, маркованих і багаторівневих списків.
Урок 22.  Практична робота № 13 «Створення у документах списків».
Урок 23.
Вставлення зображень у текстовий документ,
засіб WordArt. Практична робота № 14 “Робота з зображеннями у текстових документах”.
Урок 24. Таблиці в текстових документах.
Урок 25. Практична робота № 15 "Робота з таблицями у текстових документах".
Урок 26. Таблиці в текстових документах.
Урок 27. Практична робота № 16 "Робота з редактором формул".
Урок 28. Робота з вбудованими об'єктами у текстових документах.

Тема 2. Основи комп’ютерної верстки (4 год)
Урок 29.
Використання стилів, правила стильового оформлення документів різних типів; настроювання параметрів сторінок; створення колонтитулів; схема документа; робота з розділами.
Урок 30. Практична робота № 17 "Використання стилів"
Практична робота № 18 “Верстка багатосторінкових документів”.
Урок 32. Значення оформлення текстових документів в професійній діяльності людини.

Тема 3. Засоби автоматизації роботи
з текстовим процесором (4 год)
Поняття про шаблон документа; створення документа за допомогою майстра; створення закладок і зносок; створення та модифікація змісту і покажчика.
Урок 34.    
Практична робота № 19 “Використання майстрів і шаблонів”.
Урок 35. Друк документа, настроювання середовища користувача текстового процесора. Практична робота № 20 «Настроювання середовища користувача текстового процесора».
Урок 36.  Робота з текстовими документами.


Розділ IV. Табличний процесор , 30 годин
Тема 1. Основи роботи в табличному процесорі (18 год)
Урок 37  Призначення табличного процесора (ТП). Створення, відкриття й збереження документів у середовищі ТП. Поняття електронної книги. Робота з вікнами книг.
Урок 38.   Основні елементи електронної книги. Аркуші, клітинки, діапазони клітинок. Адреси клітинок і діапазонів клітинок. Виділення клітинок і діапазонів клітинок.
Урок 39.  Поняття формату клітинки та формату даних. Перегляд, введення й редагування даних. Форматування клітинок. Створення та форматування електронних таблиць. Автовведення. Введення прогресій.
Урок 40.  Практична робота № 21 «Створення, редагування та форматування електронних таблиць».
Урок 41.  Використання формул. Відносні, абсолютні і змішані адреси.
Урок 42.   
Практична робота № 22 “Використання формул в електронних таблицях”.
Урок 43. Вбудовані функції в середовище табличного процесора. Категорії функцій.
Урок 44. Використання вбудованих функцій для розв’язування розрахункових задач. Використання логічних функцій для опрацювання табличних даних.
Практична робота № 23 "Робота з функціями в табличному процесорі"
Урок 46. Побудова діаграм і графіків на основі табличних даних.
Урок 47. Визначення типу діаграми залежно від сформульованої задачі. Настроювання параметрів діаграм.
Урок 48. Практична робота № 24 "Графічний аналіз даних".
Урок 49. Таблиця як набір однотипних об’єктів. Табличні бази даних. Основні операці над даними в базі. Надання діапазонам імен та їх використання. Вбудовані функції ТП для роботи з базою даних. Створення запитів до баз даних із використанням функцій.
Урок 50. Практична робота № 25 "Використання функцій ТП для роботи з базою даних".
Урок 51. Упорядкування, пошук, фільтрування та групування даних у середовищі ТП.
Урок 52. Консолідація даних. Створення та редагування зведених таблиць.
Урок 53. Практична робота № 26 "Фільтрація даних й обчислення підсумкових характеристик".

Тема 2. «Розв’язування чисельних та оптимізаційних задач
за допомогою табличного процесора», 6 годин
Урок 54.  Поняття про чисельні методи розв’язування задач. Точність отриманих результатів і розрядність подання результатів. Графічно-чисельний метод розв’язування рівнянь.
Урок 55.   Множина розв’язків задач на підбір параметра. Використання засобу табличного процесора «Підбір параметра» для розв’язування алгебраїчних рівнянь. Урок 56.  Практична робота № 27 «Розв’язування задач на підбір параметра».Урок 57.  Поняття про оптимізаційні задачі, цільову функцію, систему обмежень на розв’язки оптимізаційних задач. Приклади оптимізаційних задач з різних сфер людської діяльності.
Урок 58.    Основні етапи розв’язування оптимізаційних задач за допомогою комп’ютера. Апроксимація експериментальних даних. Побудова моделі оптимізаційної задачі в середовищі ТП. Використання вбудованого засобу «Пошук розв’язку» для розв’язування оптимізаційних задач. Розв’язування задач на пошук екстремумів функцій однієї змінної. Встановлення обмежень на параметри. Встановлення параметрів пошуку розв’язку. Побудова звітів за результатами, за стійкістю, за граничними умовами.
Урок 59. Практична робота № 28 «Розв’язування оптимізаційних задач»

                                        Тема 3. «Статистична обробка експериментальних даних», 6 годин 
Урок 60.  Поняття математичної статистики. Генеральна та вибрана сукупності. Вибірка. Репрезентативність вибірки. Основні статистичні характеристики вибірки (середнє значення, стандартне відхилення, мода, медіана, асиметрія).
Урок 61. Статистичні функції ТП. Використання статистичних функцій для розв'язування статистчних задач, опрацювання експериментальних даних.
Урок 62. Практична робота № 29 "Визначення основних статистичних характеристик вибірки".
Урок 63. Ряд розподілу. Статистична залежність, коефіцієнт парної лінійної кореляції, кореляційна таблиця. Побудова інтервальних рядів розподілу. Побудова діаграм рядів розподілу. Побудова лінійної регресійної моделі. Обчислення коефіцієнтів парної лінійної регресії. Поняття кореляції статистичних показників. Розрахунок коефіцієнта кореляції за допомогою стандартної функції.
Урок 64. Практична робота № 30 "Основи кореляційного аналізу".
Урок 65. Розв'язування задач за допомогою табличного процесора.
Урок 66. Розв'язування задач за допомогою табличного процесора.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога