11 клас Профільний ІКТ

11 клас Профільний ІКТ

Базові підручники:
Перелік програмного забезпечення, необхідного для навчання:
  • операційна система з графічним інтерфейсом - Windows 7;
  • текстовий процесор - MS Word;
  • веб-браузер для роботи в мережі Інтеренет - Internet Explorer, Mozila Firefox, Opera, Google Chrome;
  • програма для обміну миттєвими повідомленнями - Skype;
  • програма для роботи з електронною поштою - Outlook Express;
  • засіб для розробки комп'ютерних презентацій - MS PowerPoint;
  • система керування базами даних MS Access;
  • засіб для обробки аудіо- та відеоданих і розробки мультимедійних презентацій - Movie Maker;
  • середовище для розробки потокових презентацій Macromedia Flash 8;
  • растровий графічний редактор - Photoshop CS3;
  • векторний графічний редактор - CorelDraw X4;
  • засіб для створення комп'ютерних публікацій - MS Publisher.

Розділ І.   «Бази даних», 26 годин
Тема 1. «Основні поняття баз даних. Побудова моделі «сутність-зв’язок» предметної області», 4 години
Урок 1.  Поняття бази даних. Поняття, призначення й основні функції систем управління базами даних. Поняття моделі даних, основні моделі даних.
Урок 2.  Модель «сутність-зв’язок» предметної області. Поняття сутності, атрибута, ключа, зв’язку.Правила побудови моделі даних предметної області.
Урок 3.   Класифікація зв’язків за множинністю та обов’язковістю.
Урок 4.  Лабораторна робота № 1 «Розробка моделі «сутність-зв’язок» предметної області».
Тема 2. «Створення бази даних», 3 години
Урок 5.  Інтерфейс і довідкова система СУБД. Створення та відкриття бази даних. Основні об’єкти БД. Поняття таблиці, поля, запису.  Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СУБД. Властивості полів, типи даних.
Урок 6.  Відображення моделі «сутність-зв’язок» на базу даних. Поняття зовнішнього ключа та використання зовнішніх ключів. Обмеження цілісності, що накладаються зв’язками.
Введення даних у таблиці, зокрема даних про зв’язки.
Урок 7.  Практична робота № 1 «Реалізація моделі «сутність-зв’язок» у СУБД».
Тема 3. «Інтерфейс користувача бази даних», 4 години
Урок 8. Розробка інтерфейсу користувача для введення даних. Створення форм для введення даних у таблиці. Настроювання властивостей форм, моделювання зв’язків за допомогою підлеглих та зв’язаних форм.
Урок 9.  Використання списків для моделювання зв’язків, настроювання властивостей списків.
Урок 10.  Використання в інтерфейсі користувача БД кнопок, створення меню користувача БД.
Урок 11. ( Практична робота № 2 «Розробка інтерфейсу користувача бази даних».

Тема 4. «Вибирання та групування даних», 8 годин
Урок 12.  Сортування, пошук і фільтрація даних.
Урок 13.  Поняття запиту до реляційної бази даних. Створення простих вибіркових запитів.  Параметризовані запити.
Урок 14. Практична робота № 3 «Вибирання даних».
Урок 15. Основи мови SQL.
Урок 16. Оператор IN. Віднімання множин записів.
Урок 17. Обчислення підсумкових показників для груп записів.Застосування мови SQL для обчислення підсумкових показників.
Урок 18. Застосування мови SQL для  вибирання груп записів.
Урок 19. Практична робота № 4 «Групування даних».

Тема 5. «Додавання, оновлення, видалення та виведення даних.
Розробка проекту», 7 годин
Урок 20. Створення звітів за однією та кількома таблицями. Групування даних у звітах.
Урок 21.  Практична робота № 5 «Створення звітів за однією та кількома таблицями»
Урок 22. (Створення запитів на додавання, оновлення та видалення даних.
Урок 23. Практична робота № 6 «Створення запитів на додавання, оновлення та видалення даних»
Урок 24.  Імпорт даних у базу та експорт даних з БД.Розробка бази даних для заданої предметної області.
Урок 25.  Лабораторна робота № 2 «Розробка та використання бази даних для заданої предметної області»
Урок 26.  Перегляд створених навчальних проектів.



Розділ ІІ. «Основи створення комп’ютерних презентацій», 22 години
Тема 1. «Слайдові презентації», 6 годин
Урок 27.  Поняття презентації та комп’ютерної презентації, їх призначення. Поняття про слайдові та потокові презентації. Огляд програмних і технічних засобів, призначених для створення і демонстрації презентацій. Огляд середовища розробки слайдових презентацій. 
Урок 28. Принципи стильового оформлення презентацій. Основні принципи дизайну слайдів. Практична робота № 7 «Розробка слайдової презентації»
Урок 29. (Створення текстових написів і вставлення графічних зображень на слайди презентації.
Урок 30. Додавання анімаційних ефектів до об’єктів слайда. Анімаційні ефекти змінення слайдів.
Урок 31.  Демонстрація презентації у різних програмних середовищах.
Урок 32. ( Практична робота № 8 «Анімація в слайдових презентаціях»

Тема 2. «Мультимедійні презентації», 2 години
Урок 33. Джерела мультимедійної інформації й технології, призначені для її обробки.  Середовище розробки мультимедійних презентацій і його об’єкти. Розроблення плану презентації. Захоплення й імпортування аудіо та відео, створення кліпів. Настроювання часових параметрів презентації,  синхронізація аудіо- та відеоряду.Додавання відеоефектів та переходів. Застосування шаблонів презентації.
Урок 34.  Практична робота № 9 «Створення мультимедійних презентацій».

Тема 3. «Потокові презентації», 14 годин
Урок 35. Основні поняття технології Flash. Створення Flash-документу та налаштування його властивостей, додання мультимедійного вмісту, публікація презентації та її перегляд.
Урок 36. Практична робота № 10 «Створення, публікація й перегляд найпростішої презентації»/
Урок 37.  Основні поняття середовища Flash: робоче поле, часова шкала, кадри та ключові кадри, рівні; поняття символу та екземпляру символу, бібліотека, панель властивостей, панель дій.
Урок 38. Практична робота № 11 «Використання символів у презентаціях».
Урок 39. Створення вмісту презентації, створення графічних об’єктів, імпортування об’єктів.
Урок 40.  Групування, вирівнювання та трансформування об’єктів, робота з текстом.
Урок 41. Практична робота№ 12 «Створення й імпортування графічних об’єктів»
Урок 42. Додання інтерактивності до презентації, поняття інтерактивності, кнопки,  функції мови ActionScript, які дозволяють внести елементи інтерактивності в презентацію.
Урок 43. Практична робота № 13 «Інтерактивність у Flash-презентаціях»
Урок 44. Створення анімації, покадрова анімація, створення анімації з автоматичним заповненням проміжних кадрів, рух об’єктів, створення анімаційних ефектів шляхом зміни властивостей об’єктів, рух за кривими.
Урок 45. Інші види анімації, ефекти часової шкали, морфінг, використання масок.
Урок 46. Практична робота № 14 «Основні типи анімації у презентаціях Flash»
Урок 47. Перегляд та обговорення створених презентацій.
Урок 48.  Перегляд та обговорення створених презентацій.


Розділ ІІІ. «Основи веб-дизайну», 24 години
Тема 1. «Автоматизоване створення й підтримка веб-ресурсів.
Технології Веб 2.0», 4 години
Урок 49. Структура веб-сайтів, різновиди веб-сторінок. Реєстрація веб-сайту на сервері безкоштовного хостинга. Автоматизоване створення статичної веб-сторінки, вибір її типу й оформлення. Наповнення веб-сторінки інформацією, створення посилань, завантаження файлів на сервер.Автоматизоване створення й адміністрування форумів та чатів.
Урок 50. Огляд технологій Веб 2.0. Поняття блогу й різновиди блогів. Створення й оформлення блогу, публікація повідомлень у блозі та настроювання його параметрів. Вікі-технології. Використання служб онлайнового документообігу.
Урок 51. Практична робота № 15 «Автоматизоване створення й адміністрування веб-сайту»
Урок 52. Практична робота № 16 «Свторення веб-ресурсів з використанням технологій веб 2.0»
Тема 2. «Основи мови HTML», 6 годин
Урок 53.  Поняття про мову розмітки, гіпертекстовий документ та його елементи. Поняття тега й атрибута. Теги форматування шрифтів і поділу тексту на рядки та абзаци. Текстові гіперпосилання. Теги заголовку й тіла веб-сторінки. Нумеровані й марковані списки на веб-сторінках. Способи керування структурою та розміщенням інформації на веб-сторінках.
Урок 54.  Практична робота № 17 «Розробка найпростішої веб-сторінки»
Урок 55. Розмітка веб-сторінок за допомогою таблиць. Теги таблиць, рядків, клітинок, їхні атрибути.
Урок 56.  Практична робота № 18 «Структурування веб-сторінок за допомогою таблиць»
Урок 57. Поняття про структуру веб-сайту. Фрейми, теги й атрибути фреймів. Використання посилань у фреймах.
Урок 58. Практична робота № 19 «Розробка веб-сайтів з використанням фреймів»

Тема 3. «Графіка, аудіо- та відеоінформація на веб-сторінках», 4 години
Урок 59. Формати зображень, що використовуються в Інтернеті, їхні особливості. Розміщення й вирівнювання зображень на веб-сторінках. Створення й розміщення на сайтах gif-анімації. 
Урок 60.  Карти посилань.
Урок 61.  Розміщення на веб-сторінках аудіофайлів і настроювання параметрів їх відтворення. Формати відеофайлів, їхні особливості. Вставляння відеофайлів і настроювання параметрів їхнього відтворення. Відтворення аудіо- та відеофайлів в онлайновому режимі.
Урок 62.  Практична робота № 20 «Розміщення графічних об’єктів на веб-сторінці».

Тема 4. «Візуальний редактор веб-сайтів», 4 години
Урок 63. Інтерфейс програми. Режими перегляду веб-документа. Створення сайту за допомогою майстра.
Урок 64.  Створення веб-сайту в режимі WYSIWYG: установлення параметрів сторінки, введення й форматування тексту, гіперпосилань, зображень.
Урок 65. Структурування веб-сторінок і сайтів за допомогою таблиць та фреймів. Керування графікою на веб-сторінках. Додавання до веб-сторінок мультимедійного вмісту.
Урок 66. (Практична робота № 21 «Розробка сайту в середовищі візуального редактора сайтів».

Тема 5. «Таблиці каскадних стилів і динамічні веб-сайти», 6 годин
Урок 67.  Означення й застосування стилів, зв’язування аркушів стилів з гіпертекстовими документами. 
Урок 68.  Поняття про об’єктну модель документа DOM і мову DHTML. Поняття про події та обробку подій, що підтримується мовою DHTML.
Урок 69.  Поняття про мови веб-скриптів та спосіб використання скриптів у гіпертекстових документах. Автоматичне генерування веб-скриптів засобами графічного редактора веб-сторінок, обробка форм.
Урок 70. Створення динамічних елементів за допомогою графічного редактора веб-сторінок: динамічна зміна параметрів тексту, розкривні списки, позиціонування зображень.
Урок 71.  Практична робота № 22 «Створення динамічних елементів на веб-сторінках»
Урок 72. (Практична робота № 23 «Обробка форм за допомогою веб-скриптів».



Розділ «Автоматизація роботи в офісних програмах за допомогою VBA»,
15 годин
Тема 1. «Макроси. Створення макросів в офісних програмах », 2 години
Урок 73. Поняття макросу; створення макросу за допомогою MacroRecorder; операції з макросами; обмеження макросів, створених за допомогою MacroRecorder; приклади використання макросів, створених за допомогою MacroRecorder у середовищах Word, Excel.
Урок 74.  Практична робота № 24
«Створення макросів за допомогою MacroRecorder у середовищах Word, Excel»


Тема 2. «VBA. Базові поняття», 2 години
Урок 75.  Поняття об’єкта, метода, властивості, події;  базові елементи VBA: константи (числові, символьні), змінні, типи змінних, вбудовані функції, операції, вирази; структура редактора VBA;  алгоритмічні конструкції (модулі, процедури); створення процедур; структура програми на VBA; розгалуження; цикли; обробка масивів.
Урок 76. (17.03.2014) Практична робота № 9 «Створення макросів за допомогою VBA у середовищах Word,  Excel»


Тема 3. «Програмування в середовищах Word, Excel, Power Point», 6 годин
Урок 77. Створення макросів за допомогою VBA з використанням розгалужень, циклів, у середовищі Excel.
Урок 78.  Створення макросів за допомогою VBA з використанням масивів  у середовищі Excel.
Урок 79. Використання у документах Word об’єктів для обробки фрагментів тексту, абзаців, речень; стандартні функції VBA для символьних змінних.
Урок 80. Створення макросів за допомогою VBA у середовищі Word.
Урок 81.  Створення макросів за допомогою VBA у середовищі Power Point.
Урок 82. Лабораторна робота № 11 «Автоматизація роботи з офісними програмами за допомогою VBA»


Розділ «Інформаційні технології у проектній діяльності», 32 години
Тема 1. « Вступ до проектування», 2 години
Урок 83. Поняття проекту; команда; організація командної роботи; планування роботи над проектом.
Урок 84.  Організація роботи над проектами курсу; оцінювання.

Тема 2. «Літературна мозаїка», 4 години
Урок 85. Пошук тексту твору у електронному вигляді; формати збереження тексту (*.txt, *.pdf, *.rtf, *.djvu); перетворення тексту в формат MS Word
Урок 86.  Структура книги; форматування книги за допомогою стилів;  колонтитули; розділи та глави; ілюстрації з підписами; нумерація сторінок
Урок 87. ( Cтворення обкладинки; aвтоматичний зміст та список ілюстрацій; вказівник на імена головних персонажів; багатомовна анотація; глосарій персонажів; звітування
Урок 88. Практична робота № 10 «Виконання проекту»

Тема 3. «Використання мультимедійних можливостей операційної системи для створення відеокліпів», 6 години
Урок 89. Вибір теми кліпу; розподіл обов’язків членів команди; створення сценарію відеокліпу.
Урок 90. Підбір відповідних аудіо та відео матеріалів; запис власних аудіо ефектів та відеоепізодів.
Урок 91.  Монтаж відеокліпу (Microsoft Movie Maker).Формати відеокліпів avi, wmv; експорт відеокліпу у заданий формат
Урок 92.  Практична робота № 11 «Виконання проекту»
Урок 93. Звітування. Перегляд створених відеокліпів.

Тема 4. «Технології створення інтерактивних книг », 6 годин
Урок 94.Вибір теми інтерактивної книги; пошук матеріалів; розробка дерева сюжетних ліній книги.
Урок 95. Технології створення інтерактивної книги (PowerPoint, HTML, середовище програмування).
Урок 96. Створення інтерактивної книги зі сторінками, що відповідають частинам сюжету; організація навігації в книзі.
Урок 97. Пошук помилок при написанні текстів книги; дизайн та інтерфейс інтерактивної книги; звітування.
Урок 98.  Практична робота № 12 «Виконання проекту».
Урок 99. Звітування. Перегляд створених проектів.


Урок 93. Перегляд створених проектів. Повторення.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога