11 клас Профільний АП

Базові підручники:
  • Інформатика: Методи побудови алгоритмів та їх аналіз. Необчисл. алгоритми: Навч.посіб. для 9-10 кл. із погл. вивч. інформатики. - К.: Генеза, 2007.
  • Інформатика: Методи побудови алгоритмів та їх аналіз. Обчисл. алгоритми: Навч.посіб. для 9-10 кл. із погл. вивч. інформатики. - К.: Генеза, 2007.
Програмне забезпечення:
  • операційна система з графічним інтерфейсом - Windows 7;
  • браузер для роботи в мережі Інтернет - Internet Explorer (Mozila Firefox, Opera, Google Chrome);
  • середовище програмування АВСPascal.

Розділ «Методи  побудови  алгоритмів», 22  години
Тема 1: «Структури даних», 4 години
Урок 1.  Структури даих: проста змінна, масив, стек.
Урок 2. Лабораторна робота № 1 «Використання стеку».
Урок 3. Черга.
Урок 4. Лабораторна робота № 2 «Використання черги».

Тема 2: «Основи теорії графів», 10 годин
Урок 5. Основні поняття теорії графів.
Урок 6. Практична робота № 1 "Основні поняття теорії графів".
Урок 7. Способи представлення графів.
Урок 8.  Практична робота № 2 «Способи подання графів».
Урок 9.  Пошук у ширину.
Урок 10.  Пошук у глибину.
Урок 11. Лабораторна робота № 3 «Пошук у ширину та глибину».
Урок 12.  Визначення найкоротшого шляху в графі, алгоритм Дейкстри.
Урок 13.  Алгоритм Флойда-Уоршелла.
Урок 14.  Лабораторна робота № 4 «Визначення найкоротшого шляху в графі».

Тема 3: «Елементи обчислювальної геометрії», 8 годин
Урок 15.  Векторний добуток.
Урок 16.  Напрямок повороту
Урок 17.  Визначення площі многокутника
Урок 18. Розв’язування завдань на знаходження векторного добутка, напрямку повороту вектора, визначення площі многокутника
Урок 19.  Лабораторна робота № 5 «Векторний добуток, напрямок повороту вектора, визначення площі многокутника».
Урок 20.  Побудова опуклої оболонки.
Урок 21.  Побудова опуклої оболонки.
Урок 22.  Лабораторна робота № 6 «Побудова опуклої оболонки».

Розділ «Основи об’єктно-орієнтованого проектування», 10 годин
Тема 1: «Проектування об’єктно-орієнтованої архітектури», 4 години
Урок 23.  Об’єкти та класи у програмуванні; атрибути та методи класів; зв’язки між класами та об’єктами: успадкування класів, асоціація і такі її різновиди, як агрегація, композиція, залежність.
Урок 24.  Множинність полюсів асоціацій; проектування діаграм класів мовою UML.
Урок 25.  Проектування об’єктно-орієнтованої архітектури об’єктно-орієнтованою мовою програмування.
Урок 26.  Лабораторна робота № 7 «Проектування об’єктно-орієнтованої архітектури»

Тема 2: «Проектування поведінки програм», 6 годин
Урок 27.  Проектування програмної логіки за допомогою діаграм діяльності мови UML.
Урок 28.  Практична робота № 3 «Проектування програмної логіки»
Урок 29.  Проектування об’єктної взаємодії за допомогою діаграм послідовностей мови UML. Практична робота № 4 «Проектування об’єктної взаємодії»
Урок 30.  Створення простих об’єктно-орієнтованих програм на основі візуального моделювання.
Урок 31.  Лабораторна робота № 8 «Розробка об’єктно-орієнтованої програми»
Урок 32.  Розробка об’єктно-орієнтованої програми.


Розділ «Програмування графіки та мультимедіа», 16 годин
Тема 1: « Графіка у мові об’єктно-орієнтованого програмування », 8 годин
Урок 33.  Об’єкти та компоненти мови програмування для відображення файлів з зображеннями.
Урок 34.  Методи для креслення графічних примітивів.
Урок 35.  Креслення графічних примітивів.
Урок 36.  Креслення графічних примітивів.
Урок 37.  Практична робота № 5 «Створення зображень за допомогою графічних примітивів»
Урок 38.  Побудова графіка функції.
Урок 39.  Побудова графіка функції.
Урок 40.  Лабораторна робота № 9 «Створення графіка функції».

Тема 2: «Мультимедійні можливості об'єктно-орієнтованої мови програмування. Довідкова система», 8 годин
Урок 41.  Можливості та властивості компонентів для реалізації мультимедійних можливостей мови програмування(анімація)
Урок 42.  Можливості та властивості компонентів для реалізації мультимедійних можливостей мови програмування(звук)
Урок 43.  Можливості та властивості компонентів для реалізації мультимедійних можливостей мови програмування(відеофайли)
Урок 44.  Практична робота № 6 «Відтворення анімації, відеофайлів, звуку»
Урок 45.  Створення довідкової системи програми
Урок 46.  Практична робота № 7 «Створення довідкової системи»
Урок 47.  Лабораторна робота № 10 «Створення власного проекту з використанням анімації, відеофайлів, звуку»
Урок 48.  Поповнення власної бібліотеки навчальних завдань

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога